odpor k LEDce

Pondělí Květen 2 22:03:00 CEST 2016

Ja nedavno koupil na Ebay sadu ledek 0805 - 5x 100 ks (R,G,B,Y,W)
http://www.ebay.com/itm/500PCS-SMD-SMT-0805-White-Red-Green-Blue-Yellow-LED-MIX-/251804751292?hash=item3aa0bb95bc:g:~DQAAOSw-W5Uso8m
a sviti to jak das, na 3V3 davam uz odpor 1k5 aby to nebylo moc, zvlast
ty modre a bile...
Dnes mi prisly RGB v jednom pouzdre
http://www.ebay.com/itm/191337446532?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
a taky sviti hezky, i kdyz modra je trosku malo modra.
Na Cinu docela prekvapive, levne z TME sviti proti tomu naprd.