Oprava Notebooku Lenovo

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Květen 2 16:51:58 CEST 2016

Jednou jsem se trápil se zařízením, které bylo připojeno pomocí USB k
notebooku DELL - až osciloskop ukázal, že na zemi toho notebooku je
rušení v řádu desítek voltů. Ty spínané zdroje jsou svině, musí mít
kondík mezi nulákem sítě a zemí přístroje a protože DELL má jen vidlici,
tak to dost dobře nejde. Tohle by mohlo být něco podobného.

Mrazík