odpor k LEDce

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Květen 2 13:44:23 CEST 2016

Ano, to mě irituje hodně. Na každém modulu je nějaká ledka, která svítí
jak kráva.
Dělal jsem několik zařízení s čelním štítkem z tmavého polykarbonátu a
ty interní (naprosto zbytečné) ledky to prosvěcovaly.

protože jsem nechtěl být hrubě destruktivní (vyřešit to štípačkama),
vzal jsem lihovou fixu a všechny led zamaloval a tím jejich jas poklesl
na snesitelnou úroveň.

Ale v každém případě je škoda, že většina různých modulů žere proud na
takovouto zbytečnost.

Petr