Re: OT: kousek pérového plechu - ideálně nerez

Cizek Milan Cizek.Milan na seznam.cz
Pondělí Květen 2 11:43:17 CEST 2016

Dovolil bych se přidat,

potřeboval bych kulatinu 20mm, nejlépe hliník. Délku tak 5-10cm, plnou nebo
dutou s tloušťkou tak 3-4mm. Nemáte někdo takový kousek doma? :-)

--
Milan Čížek

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 2. 5. 2016 9:56:57
Předmět: OT: kousek pérového plechu - ideálně nerez

"Zdravím,
potřeboval bych kousek pérového plechu (cca 20mmx 100mm) na vytvoření
pojistky kormidla.
Vyzkoušel jsem všechny plechy co jsem doma našel, ale jsou měkké - po
druhém zmáčknutí se už nevrací do původní polohy.
Nemusí to být ocel, ale nerez by byl asi nejlepší, protože kniha
kormidla je nerezová, tak ať to galvanicky nekoroduje.

Prošel jsem místní Obi, ale na nic vhodného jsem nenarazil.
Poradíte po čem se podívat. (A nebo kdyby měl někdo kousek plechu doma a
byl ochoten mi to dát do obálky, na odměně se určitě domluvíme).

Díky

Petr