BV.net komponenta SerialPort

Čtvrtek Březen 31 23:43:42 CEST 2016

No to je samozrejme na PC nemozne, ale na druhou stranu, PC je vetsinou
master a tak jde o to, aby odvysilal co je treba bez prodlev, coz se da
a pri prijmu netreba casovani nejak resit, bud ma paket spravne CRC a je
OK, nebo se to po nejake prodleve zopakuje. Zarizeni bude spokojeno a
komunikace funguje...