Kvalifikacia - revizny technik

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 21:20:07 CEST 2016

Dne 31.3.2016 v 12:09 AZe napsal(a):
> Tady se nabízí kombinace  “Revizní technik elektro a kolotočů Veselý obličej
> Kdysi jsem absolvoval týdenní školení RT a musím také potvrdit, že nic
> otravnějšího neznám.
> Nikdy jsem to pak nedělal.

Já na to období zase vzpomínám docela rád.
Ale já to měl hozené trochu jinak - to byla doba, kdy nějakou úpravou
zákona každej kdo chtěl opravovat počítče, tak potřeboval koncesi a pro
ní potřeboval tuším dozor s §8 nebo tak něco. Takže jsem byl jako
student napsanej jako dozor u mnoha garážových servisů, všem jsem
posílal jednou za měsíc nějakej praštěnej dopis co mají tento měsíc
kontrolovat, pokaždé jsem jim zakázal sahat na zdroje a taky jsem k tomu
přiložil fakturu na nějaké drobné. Jéé, to byly zlaté peníze za nic.