BV.net komponenta SerialPort

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Čtvrtek Březen 31 19:50:16 CEST 2016

Hmm, neveselé, nějak jsem si myslel, že nějaký příznak právě probíhajícího
přijmu bude vyveden.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Martin
Persich
Sent: Thursday, March 31, 2016 7:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: BV.net komponenta SerialPort

Neznám sice VB.net, ale vycházím z toho, že většina událostí bude založena
nad původními schopnostmi obvodu UART 16C550 (respektive 8250). Ten, pokud
je mi známo, nic takového neumí a tak bude asi dost nepravděpodobné, aby na
to existovaly nějaké funkce v rozhraní. Zjistit přímo změnu RXD pinu na
tomto obvodu je podle mého nemožné, tak opravdu jedině propojit s některým
řídicím signálem a používat převodník, který toto umí.

Martin. persich na transcon.cz