Vyzkum DARPA - zbrane z domacich veci

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Čtvrtek Březen 31 15:50:08 CEST 2016

> Tehdy se taky prodával práškový hliník, co se přidával do barvy na
> malování. Jako dítko školou povinné jsem si ho v drogerii koupil kilovou
> pixlu, v téže drogerii taky hypermangan a s touhle směsí jsem pak na
> zahradě trhal pařezy.

Práškový hliník není ani dnes tak složitý - doporučuje se odlít hliníkový
váleček a nasoustružit z neho špony - ty jsou výrazně křehčí než hliníkový
plech - líp se melou.

Pak se několik dní mele v kulovém mlýnu s olověnými nebo měděnými koulemi
( kulový mlýn se dá vyrobit z elektromotoru a plechového sudu )

a pokud vás po několika dnech rachotu nikdo neudal je výsledek hotov - pozor
jenom na kontaminaci hliníku olovem není to 2x nejzdravější směs

Zdraví Petr Kubáč