Kvalifikacia - revizny technik

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 12:09:40 CEST 2016

Tady se nabízí kombinace  “Revizní technik elektro a kolotočů
Kdysi jsem absolvoval týdenní školení RT a musím také potvrdit, že nic otravnějšího neznám.
Nikdy jsem to pak nedělal.
aze

From: Zuffa Jan
Sent: Thursday, March 31, 2016 11:51 AM
To: HW-news
Subject: RE: Kvalifikacia - revizny technik

Zdravim,

http://www.akademiaplus.sk/os_elektro2.htm

Mne skuska vyprsala pred 3 rokmi JJJ. Ono totizto vysiel novy zakon podla ktoreho

sa musi revizny technik zucastnovat pravidelnych aktualizacii raz za 5 rokov.

A musim sa priznat, ze otravnejsiu robotu som asi v zivote hadam ani nerobil (3 mesiace).

A zamestnavatela som pred xx rokmi presvedcil tak, ze som prestupil na ine oddelenie. J

Ale vazne.  Uviedol rodinne dovody. Ak chce niekto robit revizaka len sem tam v pripade potreby

da sa to. Venovat sa tomu na plny uvazok na to musi mat k tejto praci vztah. Nie je to nic kreativne.

Normy je potrebne dokupovat. Skusky a priprava zabrali tusim 2 tyzdne cisteho casu.

Ako dovod by som tiez povedal, ze revizakov je v sucastnosti ako smeti.

j.