Kvalifikacia - revizny technik

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 11:34:45 CEST 2016

Pozdravujem osadenstvo.
Zamestnavatel sa rozhodol, ze zo mna spravi "revizneho technika zariadeni"
( a budem robit revizie podla jeho predstav )
Hladam argumenty, preco to nemozem byt ja ;-)
Je to oblast, ktorej sa nevenujem, a nechcem venovat.

Co vsetko musi splnat clovek, z ktoreho "ma byt" revizny technik
elektrickych zariadeni?
vzdelanie, prax, ... skusky, ako casto ich treba obnovovat aktualne v SK?
Ako casto sa menia normy, co vsetko treba sledovat, kolko a akych skoleni
absolvovat, ako casto a kde sa robia skusky?

Mal som info z casu 50 a 74, ale potom som to uz nesledoval a to je celkom
dost rokov ...

Dodo Racek