STM32 codewizzard

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Březen 29 15:40:58 CEST 2016

Ak je FreeRTOS neprehladna zmes define a ifdefov, tak si ani len neviem
predstavit co by asi povedal na STM32 CUBE.
PS: Este stale je nieje v cube dokoncena podpora RTOS alebo ako chapat
nasledovne?

stm32f4xx_hal_def.h

#if (USE_RTOS == 1)
/* Reserved for future use */
#error “USE_RTOS should be 0 in the current HAL release”
#else