jak oddelit datovy prenos

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 28 22:04:39 CEST 2016

 28.3.2016, 21:59:54

Ve spotrebni elektronice, je bezne S/PDIF rozhrani, ktere ma kontaktni
i optickou variantu (u te se nekdy pouziva nazev TOSLINK, ale mam
pocit, ze toslink je mnohem obecnejsi). Komponenty pro tuhle srandu
jsou celkem bezne i v lepsi drogerii (TME) a v one spotrebni variante
stoji par korun.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz