abezeta

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Čtvrtek Březen 24 18:20:45 CET 2016

Tak ta moja nefunkcna kombinacia je OKI B412 s tonerom este z vyroby. Ak
by to vyriesil nahradny toner, bol by som velmi stastny, za posledny rok
je to uz moja tretia tlaciaren a som zvyknuty tlaciarne vyuzivat
dlhodobejsie... Alebo sa poslusne vratim k tej fixke, ta je stale pre
mna uplne nepochopitelna, ako dobre funguje :)

Jaro