STM32F4xx problem UART DMA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 23 09:20:47 CET 2016

>Ano, to jsem cetl, ale nemyslim, ze se DMA operace muze dostat mimo
>vyhrazeny bufer v interni .

Tomu hardwaru je dost lahostajne, co si Vy myslite.

Ak je nastaveny TEIF flag pre dany kanal a nepouzivate double-buffer mode
(nepouzivate?), tak nastal bus error. Moze nastat aj inak - napriklad pri
nezarovnanom pristupe pri pouziti FIFO modu.

Ake su obsahy relevantnych DMA registrov v okamihu, ked ta chyba nastane?

>Problem vznika vlastne jen v pripade, ze se
>prolina Rx/Tx, pokud jen odesilam libovolnou kadenci, tak to myslim
>nikdy nespadlo.

Tazko povedat, co vsetko je v tej gebuzine, co tam mate.

wek