Mirrochip xc8 (1.36)

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Úterý Březen 22 23:15:42 CET 2016

Máte pravdu, makra EEPROM_WRITE i EEPROM_READ je možné v kódu použít,
chybí však po kompilaci v asm
výpisu (zkoušel jsem na malém testovacím projektu).

Našel jsem k této záležitosti info:
There is a dependency on the PLIBs, which were moved to a separate
installer in v1.35. If you do not want to use the PLIBs, then your
approach of writing your own routines is best until MCC supports your
device.

The macros should not be silent. We will add a warning message in the
next release of XC8.

Zdroj: http://www.microchip.com/forums/m886762.aspx