Bezdratove dobijeni elektromobilu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 22 16:11:29 CET 2016

No když už budu spouštět cívku z auta nebo naopak vysunovat cívku ze země,
tak to už můžu rovnou vysunout nějaké vhodně tvarované kontakty, které
odklopí
krycí dvířka a spojí se kontaktně.

Technicky to určitě řešitelné bude. Podstatné je, aby vznikl 1 standard,
a ne aby
se jednotliví výrobci snažili vyprofilovat na tom, že jejich kontaktní
systém je lepší
než ten od konkurence.

PL