STM32L, STOP mod a spotreba

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Pondělí Březen 21 12:16:28 CET 2016

To jsem si taky myslel. Ale nefunguje to. Jakmile prepnu port do analogu a shodim hodiny, nova inicializace portu po nahozeni hodin uz uart nenahodi. Tedy tvari se ze ano, ale uart nejede i kdyz je v halu "ready". Piny uartu jsou uplne mrtvy. Ta sama sekvence konfigurace portu a uartu po rebootu normalne funguje.

To je zase magie :)

Turby