dynamo ve stredu kola

Sobota Březen 19 17:35:36 CET 2016

Aha, tak si odpovím sám. Už jsem našel jak to vypadá vevnitř
http://nightrider.xf.cz/nexus1.htm
takže skutečně asi bez převodů. Je tam i změřená charakteristika. Ta
přepěťová ochrana je předepsaná pro německý trh, podle všeho tam může
být naprázdno 30-50V.

https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=7&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiR9Z3Lkc3LAhWCqXIKHS7VAycQFghJMAY&url=http%3A%2F%2Fwww.shimano.com%2Fmedia%2Ftechdocs%2Fcontent%2Fcycle%2FSI%2FHubDynamo%2FSI_2YK0A_002%2FSI_2YK0A_003%2FSI-2YK0A-003-CZE_v1_m56577569830747384.pdf&usg=AFQjCNEIlMwA_IMuQwGKcriliAtPJtuuDA

Anděl