Re: Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Březen 17 13:37:13 CET 2016

Je to jen myšlenka, kterou jsem se někde inspiroval. Světlo/reflektor
tam samozřejmě mohu dát. Akorát bude trčet někde na terčem (to by asi
nevadilo) a za chvíli to někdo urazí/ohne, poškodí. Vím, jak s tím při
převozu zacházejí.
LED páskem bych oblepil hrany terče/čtverce 50x50cm a před to dal plexi
tloušťky 3-5 mm. Mechanicky to ochrání kovová konstrukce terče, nikde
nic nebude přesahovat a pokud to bude rozumně viditelné, neviděl bych v
tom problém. Akorát s tím si nejsem jistý, proto se ptám.

Martin Hanek