Problemy s kontakty v Androidu

cin cin na quick.cz
Čtvrtek Březen 17 08:14:39 CET 2016

Ano, přesně tak,
problém  bývá  v synchronizaci - kontakty mohou být uloženy lokálně
(v  paměti  telefonu),  nebo  synchronizovány  s účtem Google, nebo
s účtem  u Samsungu,  chce  to  prolézt nastavení a případně povypínat
synchronizaci, která bývá defaultně zapnuta.
Největší  zábava  je  při obnově továrního nastavení následné recovery
kontaktů - pokud  máte synchronizaci automaticky, pak nezřídka vidíte
všechny kontakty dvakrát ;-)  (zkušenost s S4)

Cin

Dobrý den,