Re: Indukční snímač, LED pásek a přenos 2 signálů po jednom drátu.

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Březen 16 20:26:08 CET 2016

Kdybyste napsal k čemu to chcete - např. pro terč na požární sport, tak
by vám určitě někdo poradil. Takhle můžu jen konstatovat, že indukční
čidla mají obvykle celou elektroniku zalitou polyuretanem nebo něčím
podobným.

Mrazík