Re: Oběhové čerpadlo Jablotron CP-201P

RTE rtepema na volny.cz
Úterý Březen 15 15:13:53 CET 2016

Dne 12.3.2016 v 9:39 Josef Štengl napsal(a):
> Zkusil jste se zeptat přímo Jablotronu?

Zpráva z Jablotronu byla velice příznivá, byl jsem velmi mile překvapen.
Mají jednotku CP-201X, která komunikuje s čerpadlem pomocí rozhraní
ModBus a pracuje buď jako analogové řízení otáček čerpadla napětím
0-10V, nebo jako Master pro ModBus. A teď to nejlepší, pro soukromé
použití ji poskytnou zdarma (normálně není v nabídce) za zprávy a
praktické zkušenosti z použití. To mi maximálně vyhovuje

Petr Mařík

---