Re: Transparentný displej, ktorý poslúži ako okno

Úterý Březen 15 07:34:38 CET 2016

Kdysi jsem někde viděl návod na stavbu projektoru z LCD monitoru. Hoďte si
to do google, pro inspiraci:

http://pctuning.tyden.cz/hardware/36-ostatni/12963-diy_projektory_-_vyrobte_si_doma_sami!?start=2
http://www.instructables.com/id/DIY-Projector-using-an-OHP/
http://www.p1800.dk/cdplayermod/projector.htm