Re: Transparentný displej, ktorý poslúži ako okno

Juro mail na onicom.sk
Pondělí Březen 14 23:28:59 CET 2016

Tak  som  skúsil  rozobrať  jeden  LCD 19" od HP, sklo-LCD sa dá pekne
odklopiť aj z káblom hrúba LCD cca 2mm, len na zadnej stene je prilepená fólia ktorá
je  úplne  matná.  A nedala sa odlepiť...  Takže pokus Transparent LCD
nevyšiel...

Juro PO