Re: Programátor flash

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 14 20:38:46 CET 2016

Tak to podporu v OpenOCD ani v ničem známém asi mít nebude. Ale zas tak
velký exot to není, existuje pro to i Linux. Podle blokového schematu
bych to viděl, že firmware je uloženo v NAND flash kde je patrně
souborový systém JFFS2. Při bootu se to načte do DDR RAM a z ní to pak
běží. Sice to z vašeho popisu nebylo dost jasné, ale pochopil jsem to
tak, že stačilo ochladit, televize naběhla a pak už to běželo bez ohledu
na teplotu. Kdyby to běželo přímo z té NAND flash, chovalo by se to
patrně jinak. To je klasické řešení, NAND je asi fakt ošoupaná po 6
letech není divu.
Hlavně, že se povedlo. Jak se vůbec dělá to přeflašování přes USB ?
Podle toho, co jsem se dočetl to má jen host kontrolér - to se zastrčí
USB fleška a zmáčkne nějaký čudlík ? A kde se vezmou ty data (obraz
systému) ? Tedy ne že bych to chtěl někde zkoušet, jen mě zajímá jak to
mají vyřešené.

Mrazík