stm32F103, USB, rychlost komunikace

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 14 18:28:41 CET 2016

Rámec na FS má 1ms, u bulk endpointu je bufer obvykle 64B, takže
minimálně 64kB/s. Těch buferů by se mohlo přenést v jednom rámci víc,
takže rychlost by teoreticky měla být větší, ale se žádným čipem se mi
nepovedlo přiblížit se hodnotám např. FTDI. Asi to mají líp udělané,
zase tak moc do toho nevidím a rychlost nijak nehoním.
Ale problém může být i z druhé strany. Ten obecný driver usbser.sys ve
windows zřejmě není moc povedený, spíš bych čekal nějakou chybu zde.

Mrazík