Re: Oběhové čerpadlo Jablotron CP-201P

RTE rtepema na volny.cz
Sobota Březen 12 15:15:01 CET 2016

Dne 12.3.2016 v 9:39 Josef Štengl napsal(a):
> Zkusil jste se zeptat přímo Jablotronu?

Děkuji za odpovědi. Poslal jsem tedy dotaz i do Jablotronu (nečekal bych
jsem smysluplnou odpověď), tak uvidím. Mezitím jsem našel možnou
alternativu DC čerpadla na 12V: HS25 Inox na webu
http://www.solfoton.eu/products/komplet-solarni-obehove-cerpadlo-30wp/
případně bez panelu
http://www.solfoton.eu/products/solarni-obehove-cerpadlo-hs25-inox/
Předpokládám podle popisu a návodu, že otáčky jsou řízené napájecím
napětím, což jsem schopen upravit na řízení 0-10V nebo PWM, což je
výstup solárního regulátoru Regulus SRS5e, který bych asi použil.
Mají tam i obdobná čerpadla s nižším výkonem a plastovou komorou (který
by vyhověl), obával bych se krátkodobé teploty nad 110°C, což u
solárního systému nelze asi 100% vyloučit.

Petr Mařík

---