Re: Transparentný displej, ktorý poslúži ako okno

Sobota Březen 12 07:21:19 CET 2016

Jestli chcete dělat pokusy, např. na aukru určitě seženete za pár korun LCD
s vadným podsvícením nebo vadnými pixely. Někdy odejde celý sloupec (nebo
několik sloupců) pixelů a takový LCD monitor je bezcenný.

Nebo nějaký 15-17" tam seženete za pár korun i plně funkční.

P.K.