Keystony RJ45 a tester CAT5e

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Březen 11 13:14:11 CET 2016

Jestli zveřejníte nějaké fotky, tak k nim prosím přidejte i informaci, jaké
_praktické_ problémy dané provedení způsobovalo.
Takových instalací, kde jsou namíchané v dlouhých soubězích podobná
vedení jsem viděl spousty, ale nikdy to žádné problémy v praxi
nezpůsobovalo.

Je mi jasné, že když má někdo drahý měřák a potřebuje ho finančně
amortizovat,
tak musí zákazníkovi zdůrazňovat důležitost měřicích protokolů. Ale my
tady nejsme
zákazník, nám klidně můžete říct realitu. Nakonec kdo provozuje nějaké
sítě, tak
stejně ví, že problémy v drtivé většině vznikají jinde.

PL

P.S. Aby nevznikla mýlka: já ty nepředpisové kabeláže viděl a případně
na nich
něco provozoval, nikoli je instaloval.