Keystony RJ45 a tester CAT5e

Per512 per512 na seznam.cz
Pátek Březen 11 10:42:56 CET 2016

> Děkuji za obsáhlý popis.
   Není zač :-)

> Jinak dělnící při dělání podlah skopnou skutečně silnoproud a
> slaboproud k sobě. Ono by museli řezat izolaci a dělat mezi tím
> mezery. Dokud v tom silnoproudu nic pořádně nelze, tak nic nezměříte.
> Možná prevence již v projektu tahat kabely na druhé straně.
   Ale to jsme opět u kvality projektu, technologické kázně,
stavebního/autorského dozoru, nebo-li u lidského činitele.
   Můžu mít normy, můžu dle nich a zkušeností udělat projekt, můžu
správně natahat kabeláž a pak příjde kopyto, které si řekne :"Hele vole,
tady je téměř prázdný žlab, dáme tam kabel od měniče k motoru, tak hezky
nám to vychází, ti kluci to připravili pro nás!"
   A pokud na to nepříjdete sami a nedokážete to, tak je vina za
nefunkčnost přenosu dat na firmě dodávající tuto část...
   A ty nadávky, pokud si člověk dovolí poukázat na to, že ve žlabu s
datovými rozvody nesmí být jiná technologie.
   Zapsal jsem "vánočku" ve které byl úhledně vyvázány datové kavely,
napájení 24V, napájení 48V, signalizace 24V a ovládání 24V.
   Když jsem řval tak odpovědí bylo: "My to tak dělám vždycky a naši
projektanti s tím nemalí problém, tak nevím proč po nás řvete...."
   Opět bohaté zkušenosti :-(
--

   Rtepp