Keystony RJ45 a tester CAT5e

Per512 per512 na seznam.cz
Pátek Březen 11 10:08:37 CET 2016

> jen pro informaci řeším problém špatných zásuvek sítě. Někdo udělá
> blbě zásuvku, tak, že  diferenční pár rozdělí třeba 1-4 cm před
> zacvaknutím a všelijak zašmodrchá, zkrátí v zásuvce. Poté se
> jednotlivé drátky vzájemně ovlivňují, vznikají odrazy z různých délek
> a většinou to je v dvouzásuvkách ještě.
   Ale v tom případě instalatér NIC NEVÍ o tom jak se mají komponenty
instalovat a o těchto zásadách ani neslyšel...
   Autorizace pro oprávněné (certifikované) instalatéry se obnovuje dle
výrobce co rok až dva roky a dotyčný musí předvést, že nejen zná teorii,
ale umí nainstalovat prakticky.

   Jinak Ethernetové rozvody dnes umí zmastit každý elektrikář (při vši
úctě k nim) a poslední dobou mám ten pocit, že každý, kdo umí rozeznat
číslice 1 až 8 a pět použitých barev.
   Můj soukromý fotoarchív by mohl vyprávět...
--

   Rtepp