OT: Zaplaceni aplikace v Google Play

Čtvrtek Březen 10 12:38:29 CET 2016

Dne 10. března 2016 11:30 Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz> napsal(a):

> Mám tu na skladě dva nové nepoužité telefony Samsung Keystone 2:
>

> https://www.google.cz/search?q=samsung+keystone+2&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=OUzhVsrEPMraUYf1vJAK
>
> Moje děti je nechtějí. Byl by zájem?

Pche, pro děti jedině dotykáč. Koupil jsem dceři takový ten senior mobil,
když jí bylo 5, takže ještě ani nechodila do školy. (Má ho na to, aby mi
mohla kdykoliv zavolat, jsem rozvedený, děti žijou s matkou). Přestože by s
dotykáčem neuměla zacházet, postěžovala si už tenkrát, že by ho chtěla ;)

Teď už chodí do školy (je v 1. třídě) a opět si vzpomněla, že by chtěla
dotykáč. Mezitím jsem ten senior mobil vyměnil za o něco lepší senior mobil
(větší displej, nabíječka ve stojánku.)

Prostě děti dneska potřebují hlavně krmit kocoura Toma a fejsbůk. A první,
na co se ptají, když přijdou někam na návštěvu je: "jaké máte heslo na
wifi?"...

P.K.