Keystony RJ45 a tester CAT5e

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Březen 10 09:14:54 CET 2016

Moje zkusenost, kdyz vidim takovyto samozarezny konektor na zacvaknuti, tak to zahodim a udelam pres standardni tool. Takovy, ktery jeste odcvakne prebytecny dratek.
Ono totiz nikdy nevidim jak se to skutecne zarizlo. Prijde mi, ze to tam ani moc nedrzi, ono to potrebuje mensi silu. Taky tam ty dratky moc nenaskladate, mel by jste dodrzet delku tesne pred rozvetvenim toho paru.
Prijde mi, ze to je pro silnoproude elektrykare, kteri zaroven udelaji i rozvod baraku s temito konektry a je s tim jen problem pro sitare.
Mozna nekdo napise neco jineho, lan delam jen obcas.

Jirka