zavada tiskarny Canon MG3550

Dobrý den,
stalo se mi že tiskárna zmuchlala papír a hlavičky se o ten papír
zastavily asi tak razantně, že se v tom něco hnulo. Když vytisknu
svislou čáru, je rozhozená až o 3 mm. Kalbrace hlaviček (vytisknout,
naskenovat a ono se to srovná) už na tak velkou odchylku nefunguje, píše
mi to že tam jsou místa vynechané (i když nejsou). Co s tím? Má cenu to
rozebírat a pokoušet se v tom něco ohnutého rovnat?
Teď spíš uvažuju o nové tiskárně - ale jakou? Na téhle tiskárně mě
štvalo několik věcí.

  - Nejde na tom vytisknout malý formát. Na podací lístky si beru
stařičkou HP840, která má vysunovací šuplík a s malou cedulkou nemá
problém.
  - Nejde hned po vytisknutí papíru strčit do tiskárny další (nebo ten
právě vytištěný tam dát z druhé strany), zmuchlá ho to. Musím počkat až
tiskárna dokončí pokusy o chycení papíru, pak teprv tam papír dát a
zmačknout knoflík. Stará HP tohle dokázala a tiskla hned.
- Tiskárna dělá blbosti, které nemusí. Pokud chci jen něco naskenovat,
začnou nejdřív jezdit hlavičky v tiskárně a pak se teprv spustí skener.
Pokud chci vyndat kazetu s inkoustem a otevřu kryt, tiskárna začne
testovat mojí trpělivost. Hlavičky přejedou 2x tam a zpátky, na konci si
vždycky pěkně počkají a pak se teprv jedou zaparkovat.

Jakou tiskárnu se skenerem by jste mi doporučili, aby nedělala tyhle
blbosti? Problém je, že jsem do tiskárny nakoupil spoustu inkoustu,
takže bych měl koupit zase Canon se stejným typem inkoustu :-( Ale říkal
mi syn, že jeho tiskárna HP se chová dost podobně. Takže si člověk asi
nevybere.

Anděl