Keystony RJ45 a tester CAT5e

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Březen 9 18:38:09 CET 2016

Dne 09.03.2016 v 9:51 Per512 napsal(a):
> 1.  Nainstalovat celou síť
> 2.  Půjčit si Fluke DSX-5000 v konfiguraci pro metaliku, nastavit v něm
> typ použitého kabelu a pak již jen běhat a mačkat tlačítko START
>        Online zjistíte chyby, které jste udělal ....
>       (špatně udělané konektory - rozpletené páry, zlomené kabely při
> natahování a další zvěrstva, která se dějí při manipulaci s kabely)
> 3. Opravit chyby
> 4. Znovu změřit
> 5. Cena zapůjčení od 1500 na den, nic ostatního bohužel nemá smyslu, je
> to vyhozený čas, který je možno ušetřit a vydělat mezitím na půjčovné.

> [...]

Dobrý den,

děkuji za informace, něco takového jsem potřeboval :-)

Hledal jsem teď možnost zapůjčení Fluke DSX-5000, našel jsem 3 firmy -
Solarix, Intelek a Bluecom, bohužel ani jedna není z regionu (bydlím
poblíž Ostravy). Neměl byste tip na někoho poblíž Ostravy?
Někde dále v diskusi píšete, že pro testování kabelu by šel použít
Mikrotik RB2011 - ten mám doma. Dal by se nějak využít pro alespoň
orientační otestování kabeláže před tím, než si půjčím ten Fluke na
finální proměření? Ono ani těch 1500/den není úplně málo :-)

A ještě poslední dotaz - nějaké zkušenosti s těmi toolless keystony nemáte?

Díky
jf