Keystony RJ45 a tester CAT5e

Per512 per512 na seznam.cz
Středa Březen 9 09:51:20 CET 2016

1.  Nainstalovat celou síť
2.  Půjčit si Fluke DSX-5000 v konfiguraci pro metaliku, nastavit v něm
typ použitého kabelu a pak již jen běhat a mačkat tlačítko START
       Online zjistíte chyby, které jste udělal ....
      (špatně udělané konektory - rozpletené páry, zlomené kabely při
natahování a další zvěrstva, která se dějí při manipulaci s kabely)
3. Opravit chyby
4. Znovu změřit
5. Cena zapůjčení od 1500 na den, nic ostatního bohužel nemá smyslu, je
to vyhozený čas, který je možno ušetřit a vydělat mezitím na půjčovné.

(6. Použít dva Mikrotiky s gigovými porty proti sobě a spustit
"Bandwidth test" objektivně graficky zobrazí přenosové rychlosti, možno
zvolit samostatně vysílání, příjem a oba směry najednou)

Ad2) - existují v ČR minimálně tři firmy, které jej zapůjčují, kupovat
jej opravdu nemá smyslu (cena od 250kKc :-)
Ad3) -  Fluke poskytuje výstup na úrovni všech parametrů, které jsou
rozhodující pro SPRÁVNOU funkci kabeláže a ukáže instalační chyby,
včetně frekvenční charakteristiky, přeslechové charakteristiky po délce
vedení a další.)
Tato nemáte jak zjistit a přesto významně ovlivňují přenos...
Můžu poslat, když tak, PDFko s protokolem pro ilustraci.

--

   Rtepp