ozon pri provozu BLDC motoru

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 9 07:10:10 CET 2016

On Tue, 8 Mar 2016, Vláďa Anděl wrote:

> [...]
> přenáší náboj a že je jedno, do čeho se ten náboj sbírá. Tady to vysvětlujou
> tak, jako že podstata je to ukládání náboje do vnitřku koule. Dost dobře
> nechápu, proč je tak důležité, že v té kouli je nulová intenzita pole. Přece
> celá koule je na nějakém potenciálu a aby se pás do té koule "vybil", musí se
> jeho potenciál vyrovnat s potenciálem té koule. Pokud koule bude mít proti
> zemi 1 MV, bude se i ten pás vracet s potenciálem 1 MV na povrchu. Tedy
> Nevybije se, tak jak tam píšou a to by mělo omezit i dosažené napětí. Nebo je

Podstatou VdG je ta duta koule . Nadbytecne elektrony se navzajem odpuzuji
a snazi se byt co nejdal od sebe takze se shromazduji na vnejsim povrchu
koule a na vnitrnim nejsou. Takze diky tomu je vnitrek koule schopen
z pasu odebirat dalsi elektrony - i kdyz ma koule velky zaporny potencial.
Ten musi prekonat sila ktera pohani pas a veze je ke kouli, ale diky
nevodivemu pasu drzi na miste a setrou se az uvnitr koule .