Keystony RJ45 a tester CAT5e

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Úterý Březen 8 23:47:10 CET 2016

Dne 08.03.2016 v 21:54 Jan Waclawek napsal(a):
> Dva subnootebooky?
>
> (Pardon, neodolal som)
>
> A co tak skusit nejaky slusnejsi ohmmeter? Ano, z principu to nie je
> dokonale, ale lepsie ako pipak typu ide/nejde.
>
> wek

:-)
Díky, přivedl jste mně na myšlenku, že bych mohl synovi dočasně
vyvlastnit starého Asuse Eee, teda jestli má 1GB port...

U měření ohmmetrem nevím, co přesně bych měl na těch kabelech naměřit.
Co jsem o měření ethernetových rozvodů našel, to jsou parametry, které
bych asi ohmmetrem nezměřil, respektive nevím jak - útlum, přeslechy
mezi páry a podobná čínská slůvka :-) Hledal jsem nějaké rozumy stran
testování kabeláže CAT5 tak nějak na koleně, ale nebyl jsem úspěšný, asi
jsem nezvolil ta správná zaklínadla.

Díky
jf