Keystony RJ45 a tester CAT5e

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Březen 8 18:51:38 CET 2016

Krátkýma pingama jednou za vteřinu skoro nic neobjevíte. Musíte použít
dlouhé.
ping -s 1400 adresa

A když ani to nic neobjeví, tak zahltit protistranu na 1-3 vteřiny krátkými
pakety
ping -f adresa

dlouhými
ping -f -s 1400 adresa

Pak to může vypadat takhle (připojení co člověka štve i při brouzdání)
193 packets transmitted, 132 received, 31% packet loss, time 2798ms

Tohle už postačuje i na práci:
110 packets transmitted, 103 received, 6% packet loss, time 2135ms

a tohle je ten samý server ode mně z domu
244 packets transmitted, 242 received, 0% packet loss, time 3525ms

wokna tohle neumí, takže z linuxu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 8. března 2016 15:45
Předmět: Re: Keystony RJ45 a tester CAT5e

Dobrý den,

Jakým programem se dá otestovat počet poškozených paketů ? (Linux / Win)
Nějak mi doma blbne síť, ale když měřím přenosovou rychlost PC-PC, tak
je celkem normální. Ale někdy čekám, až se přenos spustí, apod. Mám
podezření, že je někde vadný konektor, nebo tak něco.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora