ozon pri provozu BLDC motoru

Úterý Březen 8 15:45:02 CET 2016

Běžná praxe, přenést svůj problém na někoho jiného. Zažil jsem kdysi:
"hřejou se nám motory, protože vy máte špatně nastavené frekvenční měniče".
Myslíte si, že dodavatel stroje přizná, že má poddimenzované motory? Že ty
jeho  motůrky mají se šnekovým dopravníkem dost práce? Takže jsou trvale
přetěžované a hřejí se? Ne. Můžete za to vy, jako dodavatel frekvenčního
měniče, který ten motor napájí. Nebo to hodíme na dodavatele kabelu... nebo
to je problém softwaru a může za to programátor...

P.K.