Re: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Úterý Březen 8 11:07:53 CET 2016

V Brně bude AMPER http://www.amper.cz/
Pokud si vzpomínám, na téhle výstavě bývají vystavené termotiskárny v
množství větším než malém.

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jan Půhoný <konference na puhy.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 7. 3. 2016 14:34:29
Předmět: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

"

Zdravím konferenci,

nemáte někdo vyzkoušenou termotiskárnu na kotouč? Potřebuji tím tisknout
samolepící štítky na kotouči. Šířka tisku do 104mm.

Díval jsem se na Zebry, ale přijdou mi dost drahé.

Případně pokud by jste měli něco v garáži, tak koupím i starší a funkční.

Využití cca 10 - 50 štítků / den.

Rozhraní nejlépe ethernet, při nejhorším USB.

Díky,

Honza Půhoný