Keystony RJ45 a tester CAT5e

Úterý Březen 8 08:00:52 CET 2016

Jste si odpověděl sám ;) Čím jiným nejlépe otestovat kabely než provozem.
Dva notebooky proti sobě není blbej nápad, případně by místo jednoho šel
použít např. NAS harddisk nebo tablet. Lepší řešení je už jen ten profi
tester.

1Gbit LAN mají i hodně staré notebooky, takže by šlo použít i něco
bazarového, aby ta testovací souprava nebyla dražší než auto.

(S drátováním keystonů moc zkušeností nemám.)

P.K.