Re: Termotransfer tiskárna pro potisk štítků na kotouči

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Březen 7 15:17:45 CET 2016

Dobrý den,

z těch levnějších doporučuji Datamax, případně TSC.

Zebra bude asi o fous dražší. Dobré zkušenosti mám třeba s GX430t.
Zpočátku jsme je museli reklamovat (vadná série), ale od té doby jedou
naprosto bez problému.

S pozdravem

JMN