ATTINY13 a ISP (min. napeti)

Pondělí Březen 7 15:00:49 CET 2016

Jak je to s napajecim napetim? Aktualne jsou verze ATTINY13A a V, nasel
jsem nekolik DS s ruznou informaci - V je od 1.8V/4MHz ale je draha a
hur dostupna, A nekde uvadi od 2.7V/10MHz, nekde od 1.8V/1MHz....
Da se cekat, ze verze A bude fungovat od dejme tomu 2V pri 1MHz? Zatim
je bohuzel nemam k dispozici, objednaval jsemv CN po 8Kc (takze je jeste
otazka, co to bude za verzi / origo/neorigo... ;-) )