Re: Ignorování zaøízení ve Win7

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Březen 7 12:25:07 CET 2016

Omlouvám se za pozdržení diskuse, vis major.

> Ak by to bolo castejsie nez niekedy, bolo by to fajn. Hlupych
> otazok viem kedykolvek vysypat kolko chcete... :-)

To já taky :-/

> A nepise sa priamo pri/po tom Uninstall nieco ze treba rebootnut?
> Clovek to obvykle bezmyslienkovite zrusi... Ale pri tychto
> driveroidno-kerneloidnych zalezitostiach to IMO vo win funguje tak,
> ze win sa "boji" robit "za jazdy" nejake dalekosiahlejsie zmeny, a
> tak si len poznacia "toto zariadenie uz neexistuje, a pri najblizsom
> reboote, este kym nic podstatne nebezi, urob vsetky dalekosiahle
> zmeny". Disclaimer: Netusim, ako to naozaj funguje.

Ne, nic to nechtělo, to bych doufám nepřehlédl. Navíc to vzniklo až po
druhém či třetím odklepnutí, předtím stačilo zařízení odpojit a
připojit a situace se opakovala. I když připouštím že za ten týden
si na detaily už přesně nevzpomínám.

Očekával bych že se zařízení objeví v seznamu jako skryté. Bral bych i
kdyby mi to při pokusu o povolení řeklo že to bez rebootu nejde. Ale
tady to opravdu ignorovalo totálně, jako bych vůbec nic nepřipojil.

Asi už nemá smysl to dál rozebírat, třeba tam opravdu takový
sofistikovaný algoritmus na obranu před špatnými perifériemi opravdu je.

Tomáš