STM8 + STlinkV2 + windows, naprogramovani

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Březen 7 00:24:39 CET 2016

Vsem dekuji za reakce. Shrnuji zkusenosti:
0/ kombinaci STM8  + STlinkV2 + STM STlink jsem nerozbehal
1/ kombinace STM8  + STlinkV2 + STVP  je funkcni
2/ kombinace STM32 + STlinkV2 + STM STlink je funkcni, jen jsem narazil na
toto:
  a/ firmware STlinkuV2 jde prehrat jen v okamziku vlozeni do USB portu
  b/ nepocenovat vhodnost resetu windows po instalaci driveru pro STlink
3/ Neprijemnou zkusenost s kabliky  je dobre vedet, byt se v mem pripade
nepotvrdila.
TM