kam na kvalitni igi_pyltiky se zipem ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Březen 5 07:35:35 CET 2016

ja vim presne co chci, jen to mnozstvi :
http://www.rajapack.cz/sacky-plastove-nadoby/plastove-igelitove-sacky/sacky-zipem-100-mikronu-rajagrip-super_PDT02421.html;pgid=Ynt2wLGHpHBSR0hgPlxwsxNU0000OWsINNOp;sid=VX-QFFekZ0-SFAF-IIK03aqu1BcvAxMsIZdNSYIRTcKOXlLBEeMMpLJl9m3fPG1juwozBhiM1BcvAw==
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Friday, March 04, 2016 4:22 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: kam na kvalitni igi_pyltiky se zipem ?

dobry den.
kde se daji koupit opravdu kvalitni  pytliky se zipem s "tlusteho" igelitu ?
v papirnictvi je to bida, tenky, zipy nefungujou, ale jsou skoro zadarmo.
podle kvality TME, jsem objednal u nich, ale prodavaj horsi nez sami pouzivaj :-). porad ale o 50% lepsi nez papirnictvi.
vcera jsem si koupil neodym magnety u unimagnet a to jsou pytliky podle moji predstavy, silnejsi uz by bylo moc .
jak se to pri vyhledavani specifikuje ?
je vubec na trhu nejaky vetsi vyber, nebo jsou dostupne treba jen 3 tloustky.
neco jsem nasel, ale nemeli baleni po 100ks, ale po 500/1000ks  a tam uz si priplatit nemuzu, cena/spotreba je mimo.
diky za info.
tomik.