kam na kvalitni igi_pyltiky se zipem ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Březen 4 16:21:38 CET 2016

dobry den.
kde se daji koupit opravdu kvalitni  pytliky se zipem s "tlusteho" igelitu ?
v papirnictvi je to bida, tenky, zipy nefungujou, ale jsou skoro zadarmo.
podle kvality TME, jsem objednal u nich, ale prodavaj horsi nez sami pouzivaj :-). porad ale o 50% lepsi nez papirnictvi.
vcera jsem si koupil neodym magnety u unimagnet a to jsou pytliky podle moji predstavy, silnejsi uz by bylo moc .
jak se to pri vyhledavani specifikuje ?
je vubec na trhu nejaky vetsi vyber, nebo jsou dostupne treba jen 3 tloustky.
neco jsem nasel, ale nemeli baleni po 100ks, ale po 500/1000ks  a tam uz si priplatit nemuzu, cena/spotreba je mimo.
diky za info.
tomik.