Re: Leptání v igelitu

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 4 11:13:04 CET 2016

Původní zpráva ze dne 04.03.2016 od Pavel Kutina:

> Nadhera, genialni veci muzou byt i jednoduche... Nevite nekdo, kde
> sehnat ty nasunovaci zamky na igelitak?

Tak ono tohle nemá žádnou výhodu v tom, že by sis vzal svůj igeliťák a
tohle si vyrobil, protože pak do toho musíš nalít chlorid, no a to už
rovnou můžeš použít misku. Má to výhodu v tom, že to je už takto
vyrobené a koupíš to zabalené a nemusíš manipulovat s chloridem, pokud
jsi třeba nemehlo a bojíš se, že ho rozliješ :-)

Já jsem to viděl někde prodávat v cizině, ale nepamatuji si kde. Snad
u jedné firmy v Německu, která ještě před pár lety neznala internet a
fungovala na základě papíru a dopisu.

Stejně tak byly dostupné takové na takové občasné leptání chemikálie v
provedení "leštiče na boty", kdy to byla plastová nádobka do ruky, pod
víčkem molitan, a jezdil jsi po plošňáku. Byla v tom vývojka, leptací
kapalina, rozpouštědlo barvy, deox apod.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz