Pozor na sifrovaci viry

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 3 12:53:19 CET 2016

 3.3.2016, 12:39:33

Dovoluji si, vam durazne oponovat. Na soukr. PC, provozuji WXP a za
beznych okolnosti mi na disky nic nehrabe, nebo jen minimalne.
Takze caste blikani disku, mohu povazovat za spolehlivy priznak, ze
neco neni jak ma byt a problemu se venuji.
Urcite to neni univerzalni, vsespasitelne a 100% spolehlive reseni pro kazdeho,
ale takove ani nehledam, neb proste neexistuje.
Jak uz tu nekdo psal, kazde reseni je nekde v trojúhelniku, vymezenem
pracnosti, bezpecnosti a naroky na kvalifikaci uzivatele.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz